Доставка і оплата

Відправка товару по Україні здійснюється в понеділок, середу і п'ятницю.
Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині становить 150 грн.
 

1. САМОВИВІЗ

Безкоштовно

Після підтвердження менеджером, замовлення можна забрати наступного дня з будь-якого магазину мережі «JAMBO» в зручний час протягом робочого дня магазину.

При відсутності товару в обраному Вами магазині, товар буде переміщено протягом 1-5 робочих днів.

Якщо сума замовлення менше 400 грн., товар переміщуватися не буде. В такому випадку доставка може бути здійснена будь-яким зручним для Вас способом із запропонованих нижче.

Важливо! Товар бронюється на 3 дні з моменту оформлення замовлення. Після закінчення цього терміну укомплектоване замовлення буде розформовано. 

2. ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ «НОВА ПОШТА»

Вартість доставки замовлення на відділення варіюється в залежності від ваги і габаритів, згідно з тарифами перевізника.

Наложений платіж можливий за умови передоплати на банківські реквізити 150 грн. Вартість послуги післяплати: 20 грн. + 2% від суми замовлення.

Замовлення з відділення необхідно забрати протягом 5 днів з моменту прибуття на склад, інакше замовлення повертається відправнику автоматично.

Вартість доставки, порівняно з іншими кур'єрськими службами, є високою. Час у дорозі 1-2 дні.
 

3. ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ «Укрпошта»
 

Доставка "Укрпоштою" здійснюється за 100% передоплатою.

Вартість доставки замовлення на відділення варіюється в залежності від ваги і габаритів, згідно з тарифами перевізника.

Замовлення з відділення необхідно забрати протягом 5 днів з моменту прибуття на склад, інакше замовлення повертається відправнику автоматично.

Час у дорозі 2-4 дні.

- Послуги кур'єрської служби сплачує покупець
- За замовчуванням вантаж страхується на повну суму замовлення, клієнт має право оглянути посилку при отриманні. Рекомендуємо переглядати товар при отриманні на складі вантажоперевізника.
- У разі псування товару в результаті доставки відповідальність покладається на Кур'єрську службу та всі можливі суперечки та розбіжності вирішуються в площині відносин Покупця і кур'єрської служби.

Способи оплати

1. ОНЛАЙН ОПЛАТА

Картою Visa або Mastercard на сайті, через LiqPay від «ПриватБанк».

 

2. ОПЛАТА НА КАРТУ «ПРИВАТБАНКУ»

Ви можете оплатити замовлення на банківські реквізити «ПриватБанку» - переказ через термінал або сервіс Приват24.

 

3. ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ

Ви можете оплатити замовлення при отриманні у відділенні «Нова пошта», «Meest» або "Justin"

Важливо! При виборі оплати при отриманні - обов'язкова передоплата 150 грн. на карту «ПриватБанк».

Вартість післяплати «Нова пошта» від відділення до відділення становить від 23 грн. по Україні.

Відправка від відділення до дверей або від дверей до відділення - вартість післяплати «Нова пошта» становить від 40 грн по Україні.

Зверніть увагу: якщо оціночна вартість замовлення більше 200 грн. -  додатково стягується комісія +0,5% від вартості.

Обмін і повернення

За умовами чинного законодавства України про захист прав споживачів товар, придбаний в інтернет-магазині https://jambo.ua підлягає обміну або поверненню протягом 14 днів з моменту отримання товару.

1. Якщо при отриманні замовлення доставленний товар не відповідає замовленню, кур'єр або продавець магазину, з якого відбувається самовивіз замовлення, за вашим проханням забере його і поверне оплату. (Якщо повернення товару доставленого кур'єром відбувається без вагомих причин: не працюючий товар, не відповідає замовленню, опису (колір, розмір, функціонал), вартість доставки оплачується в повному обсязі).

2. Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, додайте фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши листа на електронну адресу jambo.kiev.ua@gmail.com.

Повернення або обмін товару може бути здійснений при відсутності механічних пошкоджень та цілісності оригінальної упаковки.

Якщо ви виявите брак - повідомте нам про це. Наш менеджер запропонує можливі шляхи вирішення.

Обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати сам товар або товари, що входять в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній - ви можете здійснити обмін товару на аналогічний за вартістю або придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості повернутого товару.